آپدیت تلویزیون ال جی به 2 روش آنلاین و دستی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 22 بهمن 1401
بازدید : 667
نویسنده : علی

آپدیت تلویزیون ال جی به 2 روش آنلاین و دستی

lg tv۱. در ابتدا تلویزیون را به اینترنت متصل کنید. ۲. سپس با انجام چند دستور ساده نسخه جدید سیستمعامل تلویزیون ال جی را بارگیری کنید. ۳. برای بارگیری نسخه جدید دکمه Home/Smart که روی کنترل تلویزیون قرار دارد را فشار دهید، سپس گزینهی تنظیمات یا Settings را انتخاب نمایید. ۴. روی آیکون تنظیمات در صفحه نمایش بروید. آیکون تنظیمات در بالای صفحه و سمت راست بهشکل یک چرخدنده قابل مشاهده است. در بخش تنظیمات گزینه All Settings را انتخاب کنید. ۵. سپس روی گزینهی General در سمت چپ منو، کلیک کنید. ۶. تنظیمات به نمایش درآمده در صفحه را به سمت پایین اسکرول کنید. با این کار گزینه About This TV را مشاهده خواهید کرد. ۷. پس از مشاهده این گزینه، روی آن کلیک کنید. با فعال کردن بخش Allow Automatic Updates اجازه آپدیت اتوماتیک به تلویزیون داده خواهد شد. ۸. در ادامه Check For Updates را انتخاب کنید. با انتخاب این گزینه دستگاه به جستجوی آخرین و جدیدترین ورژن به روز رسانی موردنیاز تلویزیون میپردازد.

 

lg tvتلویزیون 65 اینچ ال جی UQ8000 یکی از تلویزیونهای خوب و باکیفیت الجی است که در سال جاری (2022) به بازار معرفی شده است. این تلویزیون جدید ال جی با مجموعهای از فناوریهای پیشرفته همراه شده و توانایی پخش صدا و تصویر با کیفیت بسیار بالا را دارد. به صورتی که فناوری 4K تصاویر واضحی برایتان به ارمغان میآورد. قدرت صدای 20 وات و فناوریهای بهبود دهنده آن نیز کمک میکنند تا بیشتر و بیشتر جذب صحنهها شوید. اگر قصدتان خرید تلویزیون 65 اینچ ال جی است. و میخواهید تلویزیونی که خریداری میکنید علاوه بر صدا و تصویر خوب به شما امکانات هوشمند نیز ارائه دهد؛ مدل UQ8000 قطعا همان گزینهای است که کار شما را راه میاندازد. این مدل از نسخه 22سیستم عامل webOS پشتیبانی میکند و به شما دسترسی به اینترنت، امکان اشتراک گذاری محتوا و قابلیت جذابی مانند فرمانهای صوتی میدهد. با نگاهی به ظاهر تلویزیون نیز به خوبی درمییابیم که این تلویزیون مدل جدید ال جی با ظرافت بدنه و باریکی حاشیهها زینت بخش منزل شما خواهد بود.

خرید Lg Tv

تنها کاری که کاربر باید انجام بده اینه که کنترل جادویی Magic Remote رو برداره و کلید OK رو برای انجام سایر مراحل فشار بده. سیستمعامل webOS میتونه سریع تشخیص بده که چه زمان و چه نوع دستگاه خارجی به تلویزیون متصل شده و به شما فهرستی از گزینههای مرتبط با همان دستگاه رو پیشنهاد میده . صفحه اصلی یا همان لانچر، یک منوی چپ به راست و قابل پیمایشه که در قسمت پایین صفحه تلویزیون ، نمایش داده میشه و یکی از قابلیتهای خاص webOS است. لانچر، جابه جایی میان برنامه ها و محتوای تلویزیون رو بسیار اسون کرده . این به ببینندگان امکان میده تا همزمان فیلم تماشا کنند، بازی کنند و هنگام دانلود محتوا یا جست وجو، وب گردی کنند بدون اینکه لازم باشه دوباره به صفحه اصلی برگردن . تیم تولید webOS در ازمایشگاه سیلیکون ال جی منوی منحصربه فرد رو به عنوان سرویس پیشنهادی به برنامه ها اضافه کردن. این سرویس، برنامه های تلویزیونی پرطرفدار، برنامههایی که تماشا کردن اون ها رو از دست دادین و همین طور ویدئوهای با کیفیت رو هم پیشنهاد میکنه .

تلویزیون ال جی

lg tvقرار گرفتن در محیط گرم نیز میتواند یکی دیگر از عوامل خرابی بک لایت باشد. تلویزیونها در حالت روشن از خود گرما تولید میکنند و در صورتی که پشت آنها وسیله گرمایشی قرار گیرد، حتما باعث از کار افتادن بک لایت میشود. باید در هنگام چیدمان خانه به این موضوع دقت داشته باشید که تلویزیون در محیطی که وسیله گرمایشی در آن وجود دارد، قرار نگیرد. یکی دیگر از عواملی که میتواند جلوی از کار افتان بک لایت را بگیرد، انجام اصلاحیه بر روی برد پاور تلویزیون میباشد. انجام اصلاحیه بر روی برد تلویزیون بعد از تعمیر آن پیشنهاد میشود. اگر به هر دلیل بک لایت تلویزیون شما آسیب دید، باید توجه داشته باشید که بک لایت یکی از تخصصیترین قطعات تلویزیون میباشد پس تعویض آن توسط افراد عادی امکانپذیر نمیباشد. بک لایت در قسمت برد تلویزیون میباشد و برای تعمیر آن باید برد تلویزیون باز شود. اگر الایدی الجی صدا دارد تصویر ندارد باید کابلهای رابط را هم بررسی کنید.

این تلویزیون دارای پخش کننده ی موسیقی می باشد.

امیدوارم در چین زندگی نکنید. چراکه مرورگر ایم تلویزیون در تمام کشور ها قابل استفاده است غیر از کشور چین. این تلویزیون دارای پخش کننده ی موسیقی می باشد. این تلویزیون از بلوتوث و وای فای پشتیبانی می کند. یک حالت مخصوص برای والدین نیز به تلویزیون اضافه شده که والدین می توانند آن را فعال کنند. و استفاده ی بچه ها را از تلویزیون محدود کنند. یکی از ویژگی های جذاب حالت هشدار ورزشی می باشد. که وقتی آن را فعال کنید مسابقات ورزشی مختلف را برای شما روی صفخه به نمایش می گذارد. همانطور که قبلا اشاره کردیم این تلویزیون به گوشی هوشمند متصل می شود و میتوانید از کارایی های مخصوص بهره مند شوید. این تلویزیون دارای گیرنده ی ماهواره و گیرنده ی دیجیتال سر خود است. این محصول کابل تلویزیون تایپ C را پشتیبانی می کند. گیرنده ی دیجیتال این تلویزیون تمام سیگنال های آنالوگ را دریافت می کند. انتقال داده از ماهواره به تلویزیون بر اساس کشوری که در آن زندگی می کنید متفاوت است.

به همین علت به این فرمت عنوان 1080 اطلاق می گردد. برای تماشای فیلم های FULL HD باید از کابل HDMI استفاده کرد تا از کیفیت فول اچ دی بهره مند شد. تلویزیون FULL HD از رزولوشن 1080×1920 برخوردار است که تصاویر را با بهترین کیفیت به نمایش می گذارد. این نوع فرمت در تلویزیون الجی های با کیفیت 16.9 قابل مشاهده هستند. اگر تصاویر با کیفیت FULL HD را بر یک تلویزیون الجی 4K تماشا کنید، کیفیت زیادی را مشاهده نخواهید کرد. این فرمت از نوع توسعه یافته فرمت 1080i است، که امروزه درب بعضی از دستگاه های جدید قابل رویت است. به نوعی می توان بزرگترین تفاوت فرمت 1080p را با 1080i در نحوه ی پردازش پیکسل ها و خطوط دانست. خط افقی وضوح که به طور تدریجی نمایش داده می شود، شاهکار هنری در تلویزیون الجی های HD هستند. در این فناوری تصویر طبیعی و صاف تر است و با فناوری های گذشته جزئیات بیشتری دارد.

و ال جی با ارتقا مخصوص این سستم عامل رقبا را وارد چالشی بسیار سخت می کند. یک سیستم 4 هسته ای با سرعت بیشینه در اختیار قرار دارد. کنترل از راه دور در این تلویزیون متفاوت است. کنترل جادویی هوشمند , ارتقا یافته با تکنولوژی عملکرد دسترسی سریع , قیمت تلویزیون ال جی امکان لذت بردن از تلویزیون را بالا می برد. این کنترل از راه دور هوشمند برای تمام کشور های جهان قابلیت استفاده را دارد. UP76 از واقعیت مجازی پشتیبانی می کند. می توانید با دستگاه واقیت مجازی خود به تلویزیون متصل شوید. و از عمکرد بهینه ی آن نهایت لذت را ببرید. این تلویزیون دارای فروشگاه محتوا و دیتابیس اپلیکیشن های مخصوص برای تلویزیون های ال جی می باشد. ال جی یک قابلیت جدید به UP76 اضافه می کند. قابلیت شماره گیری یا به اختصار DIAL که به تکنولوژی تبدیل گفتار به متن تبدیل می شود. و می توانید به راحتی از آن استفاده کنید.

این ویژگی به شما این امکان را میدهد که حالت تصویر انتخاب شده را به طور دقیق تنظیم کنید. نور پس زمینه /OLED LIGHT: سطح روشنایی صفحه نمایش را با تنظیم نور پس زمینه کنترل می کند. هرچه به 100 نزدیکتر باشد روشن تر می شود. برای کسانی که تلویزیون شان در یک اتاق تاریک یا زیرزمین قرار دارد، نیازی نیست که این تنظیم خیلی بالا باشد. برای آنهایی که در اتاق های روشنتر هستند، شدت نور مطلوب خواهد بود. وقتی نور خورشید مستقیماً بر روی صفحه نمایش میتابد، سعی کنید از ایجاد این تنظیمات اجتناب کنید چون این امر منجر به یک تنظیمات به شدت غیر واقعی خواهد شد. برای کاهش مصرف انرژی و کاهش خستگی چشم ، نور پس زمینه را کاهش دهید. بسته به ذخیره انرژی (خودکار- حداکثر) ، شما ممکن است قادر به تنظیم نور پس زمینه نباشید. ذخیره انرژی بروید و ذخیره انرژی را به حالت حداقل یا خاموش تنظیم کنید.

UP76 دارای تکنولوژی تشخیص صدای هوشمند است.

lg tvدر طول کار با تلویزیون توصیه هایی را برای شما روی صفحه به نمایش می گذارد. تا تجربه ی بهره گیری از هوش مصنوعی را به بالاترین حد ممکن برساند. ال جی با اپل همکاری داشته و اپلیکیشن APPLE AIR PLAY2 را معرفی می کند. برنامه ای جذاب برای متصل شدن گوشی های آیفون به تلویزیون. اغلب گوشی های هوشمند دارای تکنولوژی تشخیص چهره هستند. UP76 دارای تکنولوژی تشخیص صدای هوشمند است. صدای شما را شفاف دریافت می کند. و با درجه ای بالا از هوشمندی آن را آنالیز می کند. تا زمان هایی که به آن نیاز داشتید , در دسترس باشد. با استفاده از این محصول با هر گوشی هوشمندی به آن متصل شوید. حتی به خانه های جدیدی که هوشمند هستند نیز متصل می شود. و می توانید کمال استفاده را داشته باشید. این محصول قابلیت ویرایش هوشمند را نیز دارد. سیستم عامل این تلویزیون webOS Smart TV است. سیستمی پیشرفته و تعامل یافته مخصوص تلویزیون های ال جی که در سال 2021 بهینه سازی می شود.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد خرید تلویزیون 75 اینچ با بهترین قیمت لطفا از صفحه ما بخواهید.





:: موضوعات مرتبط: تلویزیون , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ ما خوش آمدید. در اینجا مطالب آموزشی و راهنمای خرید با بررسی های کارشناسانه قرار داده میشود. امیدوارم که این مطالب مفید واقع شود. ما را با انتقادات و پیشنهادات خود یاری فرمایید.

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کوچ تا چند و آدرس kochnameh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com